Interpretacje do przepisu
art. 106 ust. 8 ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


674/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 106 ust. 8 ustawy o podatku od towarów i usług

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2014.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-594/14-2/JSz
     ∟Prawo do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości dotyczące nabywcy czy Numeru Identyfikacji Podatkowej nabywcy, prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących, prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd.

2014.10.16 - Minister Finansów - PT8/033/69/467/WCX/14/RD-94544
     ∟dokumentowanie świadczeń zdrowotnych

2014.10.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-775/14-2/MT
     ∟prawo do odliczenia podatku VAT z faktur zawierających nieprawidłowości w oznaczeniu nabywcy, bez konieczności wystawiania noty korygującej: - wystawionych na Gminę oraz Urząd – jest prawidłowe, - wystawionych na Zakład Komunalny – jest nieprawidłowe

2014.10.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-528/14-2/BJ
     ∟Gmina ma prawo do korekty deklaracji VAT złożonej uprzednio przez Urząd tej Gminy.

2014.10.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/443-522/14-2/MH
     ∟prawo do złożenia przez Gminę korekt deklaracji VAT-7 złożonych przez Urząd, wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących, prawa do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących, jak również prawa do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości, dotyczące oznaczenia nabywcy czy Numeru Identyfikacji Podatkowej nabywcy bez konieczności korygowania takiej faktury

2014.09.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-610/14-2/PR
     ∟prawo do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości dotyczące nabywcy czy Numeru Identyfikacji Podatkowej nabywcy bez konieczności korygowania faktury, prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd

2014.09.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP4/443-295/14-4/BA
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie możliwości przechowywania otrzymanych w formie papierowej oryginałów faktur zakupowych w formie zapisów obrazów elektronicznych oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającą z przechowywanych w formie obrazu elektronicznego faktur zakupowych.

2014.08.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-480/14/LSz
     ∟Powstanie obowiązku podatkowego z tytułu dokonywanych przez kontrahenta wpłat na rzecz przyszłej dostawy towaru.

2014.08.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-496/14/BM
     ∟w zakresie korygowania podatku należnego in minus w deklaracji za okresy w których został on pierwotnie wykazany

2014.08.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-440/14/DK
     ∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT prowadzonych przez Urząd. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji złożonej przez Urząd. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego z tytułu rozliczeń podatku VAT prowadzonych przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd. - Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd w związku z rozliczeniami VAT prowadzonymi przez Urząd. - Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w związku z rozliczeniami VAT prowadzonymi przez Urząd. - Prawo do odliczenia podatku naliczonego, po dokonaniu rejestracji dla celów VAT, z faktur błędnie wystawionych, jeżeli błąd dotyczył omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.

2014.07.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-470/14-2/MR
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym może/będzie mogła ona przechowywać kopie faktur oraz kopie faktur korygujących wystawionych przy użyciu kas z elektronicznym zapisem kopii czy też systemu Market (których oryginały wydawane/przesyłane są/będą do odbiorców w formie papierowej), wyłącznie w formie elektronicznej (w postaci zapisu elektronicznego bez konieczności drukowania i magazynowania tych kopii faktur i kopii faktur korygujących przez Spółkę w wersji papierowej)?

2014.06.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP4/443-258/14-2/OS
     ∟Prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur zawierających dane Urzędu, wystawiania faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, przyjmowania i wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd.

2014.06.25 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP4/443-134/14-4/BA
     ∟Możliwość przechowywania otrzymanych w formie papierowej oryginałów faktur zakupowych w formie zapisów obrazów elektronicznych oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego wynikającą z przechowywanych w formie obrazu elektronicznego faktur zakupowych.

2014.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-434/14-2/AP
     ∟przechowywanie otrzymanych w formie papierowej oryginałów faktur VAT zakupu jedynie w formie zapisów obrazów elektronicznych oraz prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z takich faktur

2014.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-382/14-2/AP
     ∟przechowywanie otrzymanych w formie papierowej oryginałów faktur VAT zakupu jedynie w formie zapisów obrazów elektronicznych oraz prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z takich faktur

2014.06.05 - Minister Finansów - PT8/033/36/274/WCH/14/RD52006
     ∟określenie przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą adresu na fakturze

2014.06.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-219/14/DK
     ∟w zakresie ustalenia momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług opracowania dokumentacji hydrologicznej złoża oraz wykonania różnego rodzaju opinii, ekspertyz, prac naukowych

2014.05.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP4/443-107/14-2/ISN
     ∟Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym może/będzie mogła ona przechowywać kopie faktur oraz kopie faktur korygujących wystawionych przy użyciu kas z elektronicznym zapisem kopii czy też systemu (...) (których oryginały wydawane/przesyłane są/będą do odbiorców w formie papierowej), wyłącznie w formie elektronicznej (w postaci zapisu elektronicznego bez konieczności drukowania i magazynowania tych kopii faktur i kopii faktur korygujących przez Spółkę w wersji papierowej)?

2014.05.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-226/14-2/AW
     ∟prawo do odliczenia z faktur zawierających nieprawidłowości dotyczące nabywcy czy Numeru Identyfikacji Podatkowej nabywcy, prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących, prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd

2014.05.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-129/14/AW
     ∟Wystawianie jednej zbiorczej faktury korygującej za cały okres rozliczeniowy obejmujący jeden miesiąc; korekta faktury „in plus” i „in minus”.

2014.04.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-312/14-2/MP
     ∟przechowywanie faktur w formie elektronicznej oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego;

2014.04.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-143/14-3/DG
     ∟Czy w zaistniałej sytuacji Wykonawca powinien zapłacić podatek VAT od ww. trzech faktur czy powinien poczekać do momentu rozstrzygnięcia sporu przez właściwy Sąd?

2014.04.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-40/14/BS
     ∟(Pytanie 1.) Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) do deklaracji złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT (za okres, za który nie doszło jeszcze do przedawnienia zobowiązania podatkowego w VAT)? (Pytanie 2.) Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji złożonej pierwotnie przez Urząd (za okres, za który nie doszło jeszcze do przedawnienia zobowiązania podatkowego)? (Pytanie 3.) Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podatku naliczonego bądź podwyższenia kwoty podatku naliczonego wykazanego poprzednio w deklaracji Urzędu (odnoszącej się do okresu, co do którego nie upłynął jeszcze termin wskazany w art. 86 ust. 13 ustawy o VAT oraz analogicznego przepisu znowelizowanej ustawy o VAT)? (Pytanie 4.) Czy Gmina będzie miała prawo do wystawiania ewentualnych faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, dotyczących transakcji ujmowanych pierwotnie w rozliczeniach VAT składanych przez Urząd (w stosunku do których obowiązek podatkówy wystąpił w okresie, za który nie doszło do przedawnienia zobowiązania podatkowego/prawo do odliczenia podatku naliczonego wystąpiło w okresie, co do którego nie upłynął jeszcze termin wskazany w art. 86 ust. 13 ustawy o VAT oraz analogicznego przepisu znowelizowanej ustawy o VAT)? (Pytanie 5.) Czy Gmina będzie miała prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w swoich rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych uprzednio na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd, dokumentujących transakcje ujmowane pierwotnie w rozliczeniach VAT Urzędu (w stosunku do których obowiązek podatkowy wystąpił w okresie, za który nie doszło do przedawnienia zobowiązania podatkowego/prawo do odliczenia podatku naliczonego wystąpiło w okresie, co do którego nie upłynął jeszcze termin wskazany w art. 86 ust. 13 ustawy o VAT oraz analogicznego przepisu znowelizowanej ustawy o VAT)? (Pytanie 6.) Czy Gmina będzie miała prawo realizowania „na bieżąco” tzw. korekty wieloletniej (o której mowa w art. 91 ust. 2-9 ustawy o VAT oraz analogicznych przepisach znowelizowanej ustawy o VAT, tj. odpowiednio w okresie 5-letnim lub 10-letnim), w odniesieniu do zakupów towarów i usług udokumentowanych fakturami wystawionymi przez dostawców tych towarów i usług wskazującymi dane Urzędu wraz z NIP Urzędu, w sytuacji gdy Gmina rozpocznie wykorzystywanie nabytych towarów / usług do wykonywania czynności opodatkowanych VAT (tj. gdy Gmina wcześniej nie miała prawa do odliczenia, a następnie zmieniło się to prawo do odliczenia VAT od wspomnianych towarów / usług)? (Pytanie 7.) Czy Gmina będzie miała prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych, jeżeli błąd dotyczył omyłkowego: wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, zarówno w obecnie obowiązującym stanie prawnym, jak i w świetle przepisów znowelizowanej ustawy o VAT obowiązujących od 1 stycznia 2014 r.?

2014.03.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1229/13/LSz
     ∟W zakresie: - ustalenia czy przy sprzedaży wyrobów ze stali niestopowej ocynkowanej i/lub powlekanej fabrycznie lub malowanej dodatkowo w lakierni proszkowej oraz kształtowników o klasyfikacji PKWiU 24.33.11.0 powinno się zastosować przepisy art. 17 ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT - ustalenia czy można zastosować procedurę odwrotnego obciążenia przy sprzedaży wyrobów o PKWiU 24.33.11.0 podatnikom zwolnionym podmiotowo i przedmiotowo - stwierdzenia, że oświadczenie jest wystarczającym dokumentem stanowiącym dowód, że sprzedaż następuje na rzecz podmiotu uprawnionego do otrzymania faktury z odwrotnym obciążeniem.

2014.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1232/13/DK
     ∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT prowadzonych przez Urząd. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji złożonej przez Urząd. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego z tytułu rozliczeń podatku VAT prowadzonych przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd. - Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd w związku z rozliczeniami VAT prowadzonymi przez Urząd. - Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w związku z rozliczeniami VAT prowadzonymi przez Urząd. - Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych, jeżeli błąd dotyczył omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.

2014.03.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1226/13/BM
     ∟- prawa do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd, - prawa do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd, - prawa do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, - prawa do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd, - prawa do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym rozliczenia VAT były prowadzone także przez Urząd, - prawa do odliczenia podatku naliczonego (pod warunkiem spełnienia przesłanki art. 86 ust. 1 z uwzględnieniem art. 88 ustawy o VAT) z faktur VAT, otrzymanych przez Gminę, jeżeli faktury te zostały wystawione ze wskazaniem: Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu numeru NIP Gminy, numeru NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy, jako nabywcy, Urzędu jako nabywcy i numeru NIP Urzędu, - stwierdzenia czy Gmina dokonując korekty przeszłych rozliczeń VAT Gminy, będzie zobowiązana do wykazania w swoich skorygowanych rozliczeniach VAT - w tym w swoich skorygowanych deklaracjach VAT - podatku należnego oraz podatku naliczonego wykazanego dotychczas w deklaracjach złożonych przez Urząd, bez konieczności korygowania deklaracji VAT-7 złożonych dotychczas przez Urząd

2014.03.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1231/13/DK
     ∟- Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7K (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji za III kwartał 2009 r. powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy, jak i Urzędu. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7K złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji za III kwartał 2009 r. powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy, jak i Urzędu. - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7K złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji za III kwartał 2009 r. powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy, jak i Urzędu. - Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia w VAT były prowadzone przez Urząd. - Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd. - Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych po dniu rejestracji Gminy, jeżeli błąd będzie dotyczyć omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile będzie zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1216/13/DK
     ∟- Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd i wymagającej skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w zakresie rozliczeń prowadzonych przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy jak i Urzędu za dany okres rozliczeniowy, z uwzględnieniem zarówno rozliczenia podatku należnego, jak i naliczonego dokonanego pierwotnie przez Urząd, jak i przez Gminę; - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji w zakresie rozliczeń prowadzonych przez Urząd, przy czym w skorygowanej deklaracji powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy jak i Urzędu za dany okres rozliczeniowy, z uwzględnieniem zarówno rozliczenia podatku należnego, jak i naliczonego dokonanego pierwotnie przez Urząd, jak i przez Gminę; - Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej przez Urząd albo przez Gminę w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, bez konieczności korygowania takich faktur, przy czym w skorygowanej deklaracji powinny zostać ujęte rozliczenia zarówno Gminy jak i Urzędu za dany okres rozliczeniowy, z uwzględnieniem zarówno rozliczenia podatku należnego, jak i naliczonego dokonanego pierwotnie przez Urząd, jak i przez Gminę; - Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji ujętych w rozliczeniach prowadzonych przez Urząd; - Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji ujętych w rozliczeniach prowadzonych przez Urząd; - Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych, jeżeli błąd dotyczył omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT;

2014.03.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1207/13/DK
     ∟ Prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.  Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.  Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd.  Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.  Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT Gminy były prowadzone przez Urząd.  Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych i otrzymanych po dniu rejestracji Gminy, jeżeli błąd będzie dotyczyć omyłkowego (i) wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, (ii) nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy lub (iii) wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury, o ile będzie zachodził związek, o którym mowa w art. 86 ustawy o VAT.

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-1165/13-2/LK
     ∟kompleksowość wykonywanych świadczeń oraz określenie danych na fakturze

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj