Skorowidz hasłowy interpretacji
Hasło: zwolnienie z obowiązku instalacji kasy rejestrującej
zwolnienie z obowiązku instalacji kasy rejestrującej 301 / 481753 │ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w z
2009.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-928/09/MN
∟Przy założeniu, iż rozpoczęcie działalności nastąpi w drugiej połowie 2009 r., w odniesieniu do świadczonych usług na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, można korzystać do dnia 31 grudnia 2009 r. ze zwolnienia z obowiązku ewidencji przy zastosowaniu kasy rejestrującej, o ile faktycznie każde świadczenie usługi będzie dokumentowane fakturą (bądź rachunkiem), w której zawarte będą w szczególności dane identyfikujące odbiorcę oraz liczba operacji świadczenia tych usług do końca roku nie przekroczy 25, a liczba odbiorców tych usług – 10.
2009.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-1066/09/AJ
∟Zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej do 31.12.2009.
2009.12.01 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1324/09-4/BA
∟Wnioskodawca nie ma obowiązku rejestrowania sprzedaży na kasie fiskalnej aż do momentu przekroczenia kwoty 40.000 zł.
2009.11.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1244/09-4/MN
∟Naliczenie sankcji z tytułu nieterminowego zainstalowania kas fiskalnych.
2009.11.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-1084/09-2/AK
∟Biorąc pod uwagę opis sprawy oraz ww. przepisy, należy stwierdzić, iż jeżeli Wnioskodawca zaewidencjonował jakąkolwiek dostawę towaru lub usługę na rzecz pracownika na kasie rejestrującej przed dniem 1 stycznia 2009 r., to po tej dacie żadna sprzedaż na rzecz pracownika nie może korzystać ze zwolnienia przedmiotowego, o którym mowa w poz. 34 załącznika do rozporządzenia w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących.
2009.10.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-933/09-2/SJ
∟1. Czy rozpoczęcie ewidencjonowania sprzedaży przy zastosowaniu co najmniej 1/5 liczby planowanych kas rejestrujących a następnie wprowadzenie od pierwszego dnia następnego miesiąca kolejnej kasy ma zastosowanie w opisanym przypadku?2. Czy skorzystanie z tych zasad przedłuża odpowiednio okres zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania w części dotyczącej obrotów realizowanych na stanowiskach kasowych, na których ewidencjonowanie powinno być prowadzone w kolejnych miesiącach?
2009.09.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-700/09/EA
∟Brak obowiązku zainstalowania kasy fiskalnej na straganie z odzieżą.
2009.09.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-716/09/EJ
∟zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji za pomocą kasy rejestrującej dla usług stomatologicznych
2009.08.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-637/09-5/EN
∟Usługi stołówkowe prowadzone przez szkołę, sklasyfikowana pod symbolem PKWiU 80, korzystają ze zwolnienia z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących.
2009.06.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-331a/09/AJ
∟Zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej.
2009.06.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-444/09/EJ
∟zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji za pomocą kasy rejestrującej dla usług wynajmu limuzyn z kierowcą i bez kierowcy
2009.05.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-261/09/AS
∟Obowiązek ewidencjonowania obrotu za pomocą kasy rejestrującej
2009.05.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-348/09/EJ
∟zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji za pomocą kasy rejestrującej dla usług polegających na prowadzeniu sprzedaży wysyłkowej
2009.05.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-374/09/AB
∟Powstania obowiązku podatkowego z tytułu usługi mycia samochodów.
2009.05.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP3/443-373/09/AB
∟Ewidencjonowanie usług mycia samochodów za pomocą kasy fiskalnej.
2009.05.06 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-295/09-2/MK
∟Czy w sytuacji, gdy Przedsiębiorstwo w wybranych punktach będzie prowadziło ewidencję obrotów i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących w szerszym niż wskazany w § 4 Rozporządzenia MF zakresie, nie spowoduje to utraty zwolnienia podmiotowego, z którego obecnie korzysta Przedsiębiorstwo?
2009.04.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/443-154/09-2/MN
∟Obowiązek rejestrowania obrotu z tytułu wynajmu lokali komunalnych za pomocą kasy rejestrującej, przez spółkę zarządzającą nieruchomościami w imieniu gminy.
2009.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-110/09/KM
∟Zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej.
2009.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-109/09/KM
∟Zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej.
2009.04.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-108/09/KM
∟Zwolnienie z obowiązku ewidencjonowania za pomocą kas rejestrujących.
2009.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-125/09-4/AS
∟ewidencjonowanie sprzedaży dywaników samochodowych gumowych i materiałowych za pomocą kasy fiskalnej
2009.03.23 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-40/09/MN
∟Obowiązkowi ewidencjonowania przy zastosowania kas rejestrujących będzie podlegała sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości alkoholu powyżej 1,2%, natomiast w stosunku do pozostałej sprzedaży na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej i rolników ryczałtowych, Wnioskodawca, w oparciu o przepis § 3 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia, może korzystać do dnia 31 grudnia 2009 r. ze zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania przy zastosowaniu kas rejestrujących chyba, że nastąpi utrata prawa do zwolnienia na podstawie przepisu § 3 ust. 4 ww. rozporządzenia.
2009.03.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-39/09-4/AS
∟ewidencjonowanie usług wywozu nieczystości stałych, tzw. odpadów komunalnych za pomocą kasy fiskalnej
2009.03.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-1112/08-4/KG
∟Czy w przypadku, gdy zgodnie z poz. 38 załącznika do rozporządzenia w sprawie kas rejestrujących, 100% wpłat za najem wpływa na konto za pośrednictwem banku lub poczty, co zwalnia Wnioskodawcę z rejestracji na kasie fiskalnej, zwolnienie to dotyczy również braku obowiązku wystawiania faktur VAT dla najemców?
2009.02.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-192/08/EJ
∟sankcja z tytułu braku kasy rejestrującej
2009.02.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1775/08-2/AZ
∟podatku od towarów i usług w zakresie obowiązku ewidencjonowania z zastosowaniem kasy rejestrującej usług fryzjerstwa
2009.02.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-174/08/JP
∟prowadzenie w kasie rejestrującej ewidencji usług związanych z udostępnianiem klientom, w tym osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej, stołów bilardowych i kręgielni
2009.01.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-4/08/EJ
∟zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji za pomocą kasy rejestrującej dla usług polegających na prowadzeniu bezobsługowej myjni samochodowej
2008.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-807/08/AJ
∟Zwolnienie z obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej do 31.12.2008.
2008.11.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-1369/08/AS
∟Termin powstania obowiązku ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej.
Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.
epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.
Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.