Interpretacje do przepisu
art. 109 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


1233/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 109 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

2016.01.13 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-982/15-2/WH
     ∟Obowiązek rejestracji jako podatnik VAT.

2016.01.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-496/15-2/OS
     ∟Prawo do odliczenia.

2016.01.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/4512-1188/15-2/MK
     ∟W okolicznościach niniejszej sprawy Wnioskodawca będzie uprawniony do udokumentowania udzielonego Aptekom rabatu finansowego notą księgową. Wystawiona nota będzie dokumentowała prawnie dopuszczalny rabat. W konsekwencji będzie pisemnym dokumentem, który w świetle regulacji prawnych umożliwi udokumentowanie rabatu. Zatem, na podstawie wystawionych not, Spółka będzie w stanie określić kwotę udzielonego Aptekom rabatu i w związku z tym będzie posiadała prawo do obniżenia podstawy opodatkowania i kwoty podatku należnego z tytułu udzielonego rabatu Aptekom. Jednocześnie wskazać należy, że Wnioskodawca poza wystawioną notą księgową powinien również posiadać stosowne dokumenty, które umożliwią precyzyjne określenie, w jakim okresie rozliczeniowym dokonano przekazania danej Aptece udzielonego rabatu pieniężnego. Wobec tego stwierdzić należy, że na podstawie posiadanych dokumentów Spółce będzie przysługiwało prawo do obniżenia podstawy opodatkowania i kwoty podatku należnego w rozliczeniu za okres, w którym faktycznie zostaną przekazane Aptekom kwoty udzielonych rabatów pieniężnych.

2015.12.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/4512-950/15/PB
     ∟Prawo do złożenia przez Gminę korekty deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd; Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedaży, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd; Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu podatku od towarów i usług faktur korygujących dotyczących faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd; Prawo do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości, dotyczące oznaczenia nabywcy bez konieczności korygowania takich faktur.

2015.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4511-130/15/AD
     ∟Czy podatnik będzie mógł złożyć do dnia 20 stycznia 2016 r. deklaracje do wymiaru zaliczek podatku dochodowego z działów specjalnych produkcji rolnej - PIT-6? Czy też zobowiązany będzie do prowadzenia ksiąg rachunkowych w 2016 r.?

2015.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPB3/4511-131/15/AD
     ∟Czy podatnik będzie mógł złożyć do dnia 20 stycznia 2016 r. deklaracje do wymiaru zaliczek podatku dochodowego z działów specjalnych produkcji rolnej - PIT-6? Czy też zobowiązany będzie do prowadzenia ksiąg rachunkowych w 2016 r.?

2015.12.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-786/15-3/JF
     ∟Spółka, w odniesieniu do działalności prowadzonej za pośrednictwem Oddziału będzie obowiązana do obliczania współczynnika, o którym mowa w art. 86 ust. 2a-2h ustawy. Oddział będzie nabywał towary i usługi wykorzystywane zarówno do celów wykonywanej działalności gospodarczej, jak i do celów innych niż działalność gospodarcza. Jednocześnie Wnioskodawca będzie nabywał m.in. towary lub usługi, co do których nie istnieje możliwość przypisania tych towarów i usług w całości do działalności gospodarczej.

2015.12.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-910/15-4/AO
     ∟W zakresie możliwości zmniejszenia obrotu oraz kwot podatku należnego zaewidencjonowanych przy zastosowaniu kasy fiskalnej w przypadku zwrotu towaru przez nabywcę bez oryginału paragonu fiskalnego.

2015.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-348/15-5/MJ
     ∟prawa do odliczenia podatku naliczonego poniesionego w związku z wydatkami na budowę sieci kanalizacyjnej, pomimo braku ich zaewidencjonowania w rozbiciu na kwoty netto i podatek naliczony oraz możliwości złożenia korekty deklaracji

2015.12.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-899/15-2/AOg
     ∟- prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku zidentyfikowania potrzeby skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd, - prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd, - prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy, jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd, - prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych z podaniem nazwy Urzędu i/lub numerem NIP Urzędu, a dotyczących transakcji w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd, - prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd, - prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych jeżeli błąd będzie dotyczył omyłkowego: wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takich faktur

2015.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-738/15/KO
     ∟w zakresie ustalenia: - czy w dniach 21-25 maja 2015 r. S.A. mógł wystawiać faktury na udzielane usługi, - czy należy dokonać korekt zafiskalizowanych usług przez S.A. wykonanych w okresie 21-25 maja 2015 r. i na podstawie jakich dokumentów należy dokonać ewentualnych korekt zafiskalizowanych w ww. okresie usług, - w jaki sposób należy skorygować faktury sprzedażowe wystawione przez S.A. w okresie 21-25 maja 2015 r. oraz jaki podmiot będzie zobowiązany do dokonania korekty - nieistniejący już S.A. czy Sp. z o.o.

2015.11.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/4512-546/15-2/RG
     ∟prawo i sposób korekty deklaracji VAT-7 za okresy rozliczeniowe po 1 stycznia 2011 r. w związku ze stosowaniem przez Spółkę zawyżonej stawki VAT do świadczonych usług.

2015.11.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/4512-485/15/MD
     ∟Prawo do złożenia przez Gminę korekt deklaracji VAT złożonych przez Urząd, prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedaży, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach faktur korygujących dotyczących faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd, jak również prawo do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości dotyczące oznaczenia nabywcy bez konieczności korygowania takich faktur.

2015.11.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-355/15-4/MJ
     ∟zarejestrowanie Gminy jako podatnika VAT czynnego i wyrejestrowania Urzędu jako podatnika VAT, prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był również Urząd, prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był również Urząd, prawo Gminy do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był również Urząd, prawo Gminy do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd, prawo do odliczenia podatku naliczonego wynikającego z faktur zawierających nieprawidłowości dotyczące oznaczenia nabywcy czy NIP nabywcy bez konieczności korygowania takich faktur,

2015.11.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-742/15-2/IG
     ∟Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku zidentyfikowania potrzeby skorygowania rozliczeń z tytułu VAT w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania konieczności wykazania podwyższenia kwoty VAT należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? Czy Gmina będzie miała prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania konieczności zwiększenia kwoty VAT naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? Czy Gmina będzie miała prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? Czy Gmina będzie miała prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd, w okresie w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? Czy Gmina będzie miała prawo do odliczenia VAT naliczonego wynikającego z faktur błędnie wystawionych, jeżeli błąd będzie dotyczył omyłkowego: wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury? W sytuacji, gdyby odpowiedź na Pytanie nr 1 była negatywna, czy Gmina będzie miała prawo do odliczenia VAT naliczonego oraz do uwzględnienia VAT należnego z nieuwzględnionych dotąd w rozliczeniach z tytułu VAT Urzędu (ani Gminy) faktur dotyczących okresu, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem był Urząd, pod warunkiem wystawienia bądź otrzymania stosownych faktur korygujących lub not korygujących do powyższych faktur oraz uwzględnienia ich w korekcie deklaracji VAT-7 do pierwszej deklaracji złożonej przez Gminę po jej zarejestrowaniu jako podatnika VAT, tj. za miesiąc styczeń 2012 r.?

2015.11.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-858/15/BK
     ∟Interpretacja przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do złożenia przez Gminę korekt deklaracji VAT złożonych przez Urząd, wystawiania ewentualnych faktur sprzedaży, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, prawa do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu podatku od towarów i usług faktur korygujących dotyczących faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd, jak również prawa do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości, dotyczące oznaczenia nabywcy bez konieczności korygowania takiej faktury.

2015.11.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-554/15-5/MR
     ∟Podatek od towarów i usług m.in. w zakresie ujęcia w ewidencji korekt sprzedaży zaewidencjonowanej na kasie rejestrującej w przypadku pomyłek związanych z błędnie wskazanym na paragonie miejscem i terminem turnusu wpływającym na kwotę należną od nabywcy na skutek samokontroli ewidencji na kasie dokonanej przez Wnioskodawcę oraz sposobu udokumentowania korekt.

2015.10.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/4512-506/15-2/ŻR
     ∟1.Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) deklaracji VAT do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku zidentyfikowania potrzeby skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd, 2.Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd, 3.Prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd.

2015.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/4512-807/15/IK
     ∟Skutki podatkowe rozliczenia przez gminę faktur wystawionych na urząd.

2015.10.20 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP2/4512-1-554/15-3/MR
     ∟Podatek od towarów i usług m.in. w zakresie ujęcia w ewidencji korekt sprzedaży zaewidencjonowanej na kasie rejestrującej w przypadku pomyłek związanych z błędnymi danymi nabywcy na fakturze VAT wystawionej na żądanie nabywcy do wystawionego wcześniej paragonu oraz w zakresie ujęcia w ewidencji korekt sprzedaży zaewidencjonowanej na kasie rejestrującej w przypadku pomyłek związanych z błędnie wskazanym na paragonie miejscem i terminem turnusu wpływającym na kwotę należną od nabywcy w związku z pisemnym wnioskiem usługobiorcy oraz sposobu dokumentowania korekt.

2015.10.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP1/4512-481/15-2/AK
     ∟1. Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych, jeżeli błąd będzie dotyczył omyłkowego: wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, wskazania nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury; 2. Prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd; 3. Prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd;

2015.10.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP3/4512-283/15-4/JM
     ∟Dot. sprzedaży biletów dokonywanych w imieniu i na rzecz zleceniodawcy.

2015.10.02 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/4512-768/15/KK
     ∟Prawo do złożenia korekt deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonych przez Urząd, faktur korygujących, not korygujących w sytuacji gdy podatnikiem był Urząd. Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur, w których błędnie wskazano nabywcę towaru lub usługi.

2015.09.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-704/15/EB
     ∟Prawo do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości, dotyczące oznaczenia nabywcy, bez konieczności korygowania takich faktur.

2015.09.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/4512-583/15-2/RD
     ∟Sprzedaż na terenie kraju tytoniu nieprzetworzonego mieszczącego się według PKWiU w grupowaniu 01.15.10.0. podlega opodatkowaniu obniżoną stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8%. Zatem w przypadku wewnątrzwspólnotowej dostawy oraz eksportu przedmiotowego tytoniu, gdy Wnioskodawca z uwagi na brak odpowiednich dokumentów potwierdzających wywóz tytoniu będzie musiał opodatkować wewnątrzwspólnotową dostawę oraz eksport stawką właściwą dla dostawy tytoniu na terytorium kraju zastosowanie znajdzie stawka podatku w wysokości 8%.

2015.09.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/4512-1-502/15-2/MD
     ∟Dokumentowanie czynności udzielania rabatu pośredniego sprzedawcy, możliwość i termin obniżenia podstawy opodatkowania o wartość udzielonych rabatów, konieczność odzwierciedlenia czynności udzielania rabatu w rejestrze VAT oraz sposób odnoszenia kwoty rabatu do wartości obniżenia podstawy opodatkowania.

2015.09.22 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/4512-340/15-4/SM
     ∟Konsekwencje związane z rejestracją Gminy dla potrzeb podatku VAT i planowanym wyrejestrowaniem Urzędu Gminy objętych zakresem pytań 1-6.

2015.09.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-492/15/DK
     ∟- dokonana przez Wnioskodawcę dostawa (sprzedaż/aport) udziału w 3 działkach będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, - Wnioskodawca będzie zatem zobowiązany do udokumentowania dokonanej transakcji fakturą na zasadach wynikających z art. 106b ustawy o VAT oraz wykazania jej w deklaracji i ewidencji dla celów VAT.

2015.09.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-491/15/DK
     ∟- Planowana przez Wnioskodawczynię sprzedaż udziału w 3 działkach będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, - Wnioskodawczyni będzie zobowiązana do wystawienia faktury na zasadach wynikających z art. 106b ustawy o VAT oraz ujęcia tej transakcji sprzedaży w ewidencji i deklaracji dla potrzeb podatku VAT, - W odniesieniu do czynności wniesienia przez męża udziałów w nieruchomości do spółki Wnioskodawczyni nie może więc być uznana za podatnika podatku VAT, gdyż w istocie transakcji dostawy udziałów w tych działkach na rzecz spółki dokona mąż Wnioskodawczyni, a nie sama Wnioskodawczyni.

2015.09.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/4512-493/15/DK
     ∟- dokonana przez Wnioskodawcę sprzedaż udziału Wnioskodawcy w 3 działkach jak i wniesienie aportem całego udziału Wnioskodawcy i małżonki w 3 działkach będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług, - Wnioskodawca będzie zobowiązany do udokumentowania planowanej sprzedaży swojego udziału w 3 działkach fakturą na zasadach wynikających z art. 106b ustawy o VAT oraz wykazania tej transakcji w prowadzonej przez siebie ewidencji i deklaracji dla podatku VAT, - W przypadku aportu Wnioskodawca będzie zobowiązany do udokumentowania tej czynności fakturą oraz ujęcia jej w ewidencji i deklaracji dla podatku VAT w odniesieniu do całego udziału Wnioskodawcy i małżonki.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj