Interpretacje do przepisu
art. 106j ust. 1 pkt 5 ustawy o podatku od towarów i usług

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


169/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 106j ust. 1 pkt 5 ustawy o podatku od towarów i usług

1 2 3 4 5 6

2014.07.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-464/14/MS
     ∟Prawo Gminy do przeprowadzenia ewentualnych korekt przeszłych rozliczeń z tytułu VAT i potwierdzenie , że wyrejestrowanie Urzędu dla celów VAT nie będzie stanowić przeszkody przed korygowaniem rozliczeń dla celów VAT

2014.07.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP2/443-388/14/BW
     ∟Udokumentowanie, opisanej we wniosku, sprzedaży samochodu.

2014.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-414/14-3/DG
     ∟W zakresie korekty podstawy opodatkowania i wystawienia faktury korygującej po zakończeniu umowy leasingu finansowego zawartej w walucie obcej.

2014.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-414/14-2/DG
     ∟W zakresie korekty podstawy opodatkowania i wystawienia faktury korygującej po zakończeniu umowy leasingu finansowego zawartej na podstawie zmiennej stopie procentowej.

2014.07.11 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP2/443-502/14/RS
     ∟Prawo do złożenia przez Gminę korekt deklaracji VAT-7, wystawianie ewentualnych faktur sprzedaży, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, prawo do przyjmowania i wykazywania faktur wystawionych na Urząd, faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd, prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego, zwiększenie kwoty podatku naliczonego oraz prawa do odliczenie przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości dotyczące oznaczenia nabywcy bez konieczności korygowania takiej faktury za okres, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług był jedynie Urząd.

2014.07.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-265/14-4/LK
     ∟moment rozliczenia faktury korygującej w związku ze świadczeniem usług, oraz zastosowanie właściwego kursu waluty w związku z korektą faktury.

2014.07.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-266/14-5/SM
     ∟moment rozliczenia faktury korygującej „in plus” i stosowany kurs przeliczenia waluty

2014.07.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-267/14-4/KT
     ∟moment rozliczenia faktury korygującej z związku ze świadczeniem usług oraz zastosowanie właściwego kursu waluty w związku z korektą faktury

2014.07.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP3/443-264/14-4/KB
     ∟w zakresie momentu rozliczenia faktury korygującej w związku ze świadczeniem usług oraz zastosowania właściwego kursu waluty w związku z korektą faktury.

2014.06.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPP2/443-328/14-2/AW
     ∟Konsekwencje związane z rejestracją Gminy dla potrzeb podatku VAT i planowanym wyrejestrowaniem Urzędu Gminy objętych zakresem pytań 1-6

2014.06.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-262/14-4/RR
     ∟Budowa budynku zakładu opiekuńczo-leczniczego sklasyfikowanym wg PKOB w klasie 1264 powinna zostać udokumentowana poprzez wystawienie faktury z 8% stawką podatku VAT, zatem w sytuacji, gdy nastąpiła pomyłka w stawce podatku VAT dla wykonanej usługi powinna ona być zostać poprawiona poprzez wystawienie faktury korygującej.

2014.05.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-210/14/AP
     ∟Prawo do złożenia przez Gminę korekt deklaracji VAT złożonych przez Urząd, wystawiania ewentualnych faktur sprzedaży, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd, prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu podatku od towarów i usług faktur korygujących dotyczących faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd, jak również prawo do odliczenia przez Gminę podatku naliczonego z faktur zawierających nieprawidłowości, dotyczące oznaczenia nabywcy bez konieczności korygowania takiej faktury.

2014.05.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-212/14/AJ
     ∟1. (Pytanie nr 1) Czy po zarejestrowaniu na potrzeby VAT Gmina ma prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd w przypadku zidentyfikowania potrzeby skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? 1.1. (Pytanie nr 2) Czy Gmina ma prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? 1.2. (Pytanie nr 3) Czy Gmina ma prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku zidentyfikowania konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? 1.3. (Pytanie nr 4) Czy Gmina ma prawo do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? 1.4. (Pytanie nr 5) Czy Gmina będzie ma prawo do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem VAT był Urząd? 2. (Pytanie nr 6) Czy Gmina ma prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur błędnie wystawionych, jeżeli błąd będzie dotyczył omyłkowego: - wskazania Urzędu jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, - nr NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, - wskazania Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu, bez konieczności korygowania takiej faktury? 3. (Pytanie nr 7) W sytuacji, gdyby odpowiedź na Pytanie 1 była negatywna, czy Gmina ma prawo do odliczenia podatku naliczonego oraz do uwzględnienia podatku należnego z nieuwzględnionych dotąd w rozliczeniach z tytułu VAT Urzędu faktur dotyczących okresu, w którym czynnym i zarejestrowanym podatnikiem był Urząd, pod warunkiem wystawienia bądź otrzymania stosownych faktur korygujących lub not korygujących do powyższych faktur oraz uwzględnienia ich w pierwszej deklaracji złożonej przez Gminę po jej zarejestrowaniu jako podatnika VAT (tj. deklaracji za lipiec 2013 r.)?

2014.05.19 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP1/443-173/14/BM
     ∟w zakresie prawa do odliczenia przez Wnioskodawcę podatku naliczonego wynikającego z faktur wystawionych na Spółkę przejmowaną po dniu 2 stycznia 2014 r. tj. po dniu połączenia oraz w zakresie braku konieczności wystawienia w tym przypadku faktur korygujących w związku ze zmianą nazwy i NIP firmy.

2014.05.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP1/443-129/14-5/AI
     ∟Podatek od towarów i usług w zakresie momentu obniżenia podatku należnego w związku z wystawianiem wewnętrznych faktur korygujących do faktur wewnętrznych wystawionych w roku 2014 dokumentujących nieodpłatne przekazanie Towarów

2014.05.09 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPBI/2/423-122/14/PH
     ∟w zakresie momentu dokonania korekty przychodów po przekształceniu jednoosobowej działalności gospodarczej osoby fizycznej w jednoosobową spółkę kapitałową

2014.04.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-152/14/MS
     ∟Obowiązki-rejestracja Gminy jako podatnika VAT.

2014.04.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP1/443-109/14/MS
     ∟- prawo do złożenia korekty deklaracji VAT-7 do deklaracji złożonej przez Urząd (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) w przypadku wystąpienia zdarzeń gospodarczych wymagających skorygowania rozliczeń z tytułu podatku VAT w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd, - prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności wykazania podwyższenia kwoty podatku należnego z przyczyn powodujących konieczność skorygowania deklaracji za okres, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd, - prawo do złożenia korekty (z podaniem NIP Gminy oraz wskazaniem Gminy jako podatnika VAT) odpowiedniej deklaracji VAT-7 złożonej pierwotnie przez Urząd w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia kwoty podatku naliczonego odnoszącego się do okresu, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd i wynikającego z faktur wystawionych na Urząd, - prawo Gminy do wystawiania ewentualnych faktur sprzedażowych, faktur korygujących do faktur wystawionych przez Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych na Urząd dotyczących transakcji w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd, - prawo Gminy do przyjmowania i w razie potrzeby wykazywania w rozliczeniach z tytułu VAT faktur korygujących do faktur wystawionych na Urząd oraz not korygujących do faktur wystawionych przez Urząd w okresie, w którym rozliczenia VAT prowadzone były przez Urząd, - prawo Gminy do odliczenia podatku naliczonego z faktur, jeżeli faktury te zawierają błąd dotyczący omyłkowego wskazania: Urzędu, jako nabywcy, przy jednoczesnym wskazaniu nr NIP Gminy, NIP Urzędu, przy jednoczesnym wskazaniu Gminy jako nabywcy, Urzędu jako nabywcy i nr NIP Urzędu - bez konieczności korygowania takich faktur.

2014.03.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1/443-1354/13-2/AP
     ∟moment obniżenia kwoty podatku VAT należnego w związku z wystawieniem faktur korygujących do faktur wewnętrznych

1 2 3 4 5 6

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj