Skorowidz tematyczny interpretacji
podatkowych

 

Ustawa o grach hazardowych → Podatek od gier 22 / 481753  │  wszystkie tematy

1

2015.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4513-11/15-2/MJ
     ∟ Podstaw opodatkowania podatkiem od gier – loteria audioteksowa.

2015.05.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4512-138/15-4/IZ
     ∟ Przychodem, a tym samym podstawą opodatkowania podatkiem od gier w loterii audioteksowej, jest otrzymane przez Wnioskodawcę wynagrodzenie związane z ruchem sms.

2015.05.21 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/4513-2/15-2/MJ
     ∟ W zakresie podstawy opodatkowania podatkiem od gier – loteria audioteksowa.

2014.12.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-833/14-6/MM
     ∟ określenie właściwej podstawy opodatkowania z tytułu organizowanych loterii audioteksowych

2014.10.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-721/14-4/MM
     ∟ określenie właściwej podstawy opodatkowania z tytułu organizowanych loterii audioteksowych

2014.10.03 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-292/14/PK
     ∟ Rozpoznanie loterii promocyjnej i jej opodatkowania

2014.09.04 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPP3/443-77/14-5/TK
     ∟ 1. Co stanowi podstawę opodatkowania podatkiem od gier w pokerze rozgrywanym w formie turnieju gry pokera w przedstawionym w stanie faktycznym przykładzie?2. Czy opłata za wstęp na turniej gry pokera opisana w przykładzie przedstawionym w stanie faktycznym jest opodatkowana podatkiem od gier?

2014.07.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-429/14-4/MM
     ∟ opodatkowanie podatkiem od gier przychodu uzyskanego z tytułu organizacji loterii audioteksowej, opodatkowania podatkiem od gier hazardowych przychodu uzyskanego z tytułu produkcji audycji oraz przenoszonych praw do niej, opodatkowania podatkiem od towarów i usług działalności w zakresie organizacji loterii audioteksowej, opodatkowania podatkiem od towarów i usług produkcji audycji oraz przenoszenia praw do niej oraz zasad odliczania podatku naliczonego związanego z organizowaniem loterii audioteksowej oraz produkcji audycji i przenoszenia praw do niej

2013.06.14 - Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach - IBPP4/443-186/13/PK
     ∟ opodatkowanie podatkiem VAT pośrednictwa w zakresie kupowania losów lotto

2013.02.08 - Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy - ITPP3/443-229/12/AT
     ∟ Zwolnienie od podatku czynności zarządzania zbiorowym graniem.

2012.12.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1083/12-2/KG
     ∟ uznanie organizowanej loterii za loterię promocyjną oraz opodatkowanie podatkiem od gier organizowanej loterii

2012.11.29 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-929/12-2/MM
     ∟ uznanie organizowanych loterii za loterie promocyjne, braku opodatkowania podatkiem od gier organizowanych loterii oraz wysyłania wiadomości tekstowych SMS jako formy zgłoszenia wzięcia udziału w loterii promocyjnej

2012.10.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-940/12-2/MM
     ∟ brak opodatkowania podatkiem od gier organizowanych loterii promocyjnych

2012.10.16 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-825/12-2/MM
     ∟ obowiązek rozliczenia przychodu w podatku od gier oraz określenia właściwej podstawy opodatkowania z tytułu organizowanych loterii audioteksowych

2012.09.27 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-689/12-2/MM
     ∟ organizowane przez Wnioskodawcę loterie audioteksowe od dnia 1 stycznia 2010r. podlegają opodatkowaniu podatkiem od gier. Bez znaczenia na gruncie niniejszej sprawy jest fakt, że niektóre z zezwoleń na organizowanie i prowadzenie loterii Spółka uzyskała przed dniem wejścia w życie ustawy o grach hazardowych, bowiem opodatkowaniu tym podatkiem podlegają czynności objęte zakresem przedmiotowym niniejszej ustawy wykonywane w czasie jej obowiązywania.

2012.01.30 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-1231/11-2/MM
     ∟ Właściwą stawką podatku od gier dla urządzanych przez Wnioskodawcę zakładów wzajemnych polegających na sportowym współzawodnictwie zwierząt (totalizator koński) będzie stawka w wysokości 2,5%, natomiast właściwą stawką podatku od gier dla urządzanych przez Zainteresowanego zakładów wzajemnych polegających współzawodnictwie ludzi (totalizator piłkarski) będzie stawka w wysokości 12%.

2011.01.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-818/10-4/IG
     ∟ 1. Czy datą zawieszenia eksploatacji jest data faktycznego wyłączenia automatu potwierdzona wpisem w księdze kontroli eksploatacji automatu, czy też data wskazana w poz. 51 zgłoszenia zawieszenia eksploatacji automatu (GL-2)? 2. W którym dniu ustaje obowiązek opłaty podatku od gier dla automatów o niskich wygranych, tj. w dacie faktycznego wyłączenia automatu z eksploatacji potwierdzonego wpisem do księgi kontroli eksploatacji automatu, czy też w dacie wskazanej w poz. 51 zgłoszenia zawieszenia eksploatacji automatu (GL-2).

2011.01.18 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-808/10-3/MM
     ∟ Przychodem Spółki jako organizatora loterii audioteksowej dla celów określenia podstawy opodatkowania podatkiem od gier, będzie przychód ustalony zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych, obejmujący kwoty należne na rzecz Spółki od operatorów telekomunikacyjnych za dostarczanie takiej zawartości serwisów multimedialnych w postaci loterii audioteksowych. Innymi słowy, podstawą opodatkowania podatkiem od gier zgodnie z art. 73 pkt 2 ustawy o grach będzie, określona w umowach z operatorami telekomunikacyjnymi jako wynagrodzenie Spółki za świadczone usługi, część przychodów tych operatorów należnych od ich klientów z tytułu dostarczania przez operator...

2010.10.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-541/10-2/IG
     ∟ Czy spółka będzie podlegać podatkowi od gier, z tego powodu, że wynajem mini-kasyna z obsługą podlega pod regulacje ustawy o grach i zakładach wzajemnych

2010.09.24 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-476/10-4/IG
     ∟ 1. Czy datą uruchomienia automatu jest data faktycznego włączenia automatu do eksploatacji potwierdzona wpisem w księdze kontroli eksploatacji automatu, czy też data wykazana w poz. 40 zgłoszenia przemieszczenia automatu (GL-2)?2. W którym dniu powstaje obowiązek podatku od gier dla automatów o niskich wygranych, tj. w dacie faktycznego włączenia automatu do eksploatacji, potwierdzonego wpisem do księgi kontroli eksploatacji automatu, czy też w dacie wskazanej w poz. 40 zgłoszenia przemieszczenia automatu (GL-2)?

2010.08.12 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP2/443-299/10-4/IG
     ∟ podstawą opodatkowania podatkiem od gier zgodnie z art. 73 pkt 2 ustawy o grach hazardowych będzie, określona w umowach z operatorami telekomunikacyjnymi jako wynagrodzenie T. za świadczone usługi, część przychodów tych operatorów należnych od ich klientów z tytułu dostarczania przez operatorów serwisów multimedialnych polegających na umożliwieniu uczestnictwa w loteriach audiotekstowych urządzanych przez T.

2010.03.26 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPP1-443-150/10-3/PR
     ∟ W świetle przedstawionych przepisów ustawy o grach hazardowych, przedstawiona przez Spółkę działalność promocyjna stanowi loterię promocyjną, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 10 ustawy, gdyż zawiera ona element losowości, w konsekwencji czego podlega uregulowaniom niniejszej ustawy. Nadmienić należy, iż w trybie art. 71 ust. 2 pkt 1 w/w ustawodawca wyłączył loterie promocyjne z przedmiotów opodatkowania tymże podatkiem.

1



Ok. 95% interpretacji zawartych w bazie epodatnik.pl zostało przyporządkowanych do wyżej wymienionych kategorii tematycznych.

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj