Interpretacje do przepisu
art. 16 ust. l pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

 

Wybierz przepis

art. ust. pkt lit.

Wybór obejmuje dokładnie wskazany przepis, np. art.5 nie obejmie art.5 ust.1 pkt 1


14/481753 - interpretacji podatkowych do przepisu art. 16 ust. l pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych

1

2019.10.28 - Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej - 0111-KDIB1-3.4010.382.2019.2.MBD
     ∟W zakresie ustalenia, czy wydatki Spółki ponoszone na zakup Nagród wydawanych w ramach Platformy na rzecz Użytkowników będą stanowiły dla Spółki podatkowe koszty uzyskania przychodów.

2015.12.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-442/15-3/JG
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

2015.11.10 - Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu - ILPB3/4510-1-380/15-3/JG
     ∟Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

2015.05.15 - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie - IPPB5/4510-223/15-2/JC
     ∟1) Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym koszty spotkań biznesowych ponoszone przez Spółkę w ramach pierwszego przypadku (tj. koszty spotkań biznesowych z udziałem Pracowników Spółki), w tym również koszty poniesione na ewentualną konsumpcję w ramach tych spotkań, będą w pełni stanowiły koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 updop? 2) Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym koszty spotkań biznesowych ponoszone przez Spółkę w ramach drugiego przypadku (tj. wydatki na spotkania biznesowe uwzględnione w wynagrodzeniu Agenta), w tym również wydatki poniesione na ewentualną konsumpcję w ramach tych spotkań, będą w pełni stanowiły koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 updop? 3) Czy prawidłowe jest stanowisko Spółki, zgodnie z którym koszty spotkań biznesowych ponoszone przez Spółkę w ramach trzeciego przypadku (tj. zwrot kosztów poniesionych przez Agenta w imieniu i na rzecz Spółki, związanych ze spotkaniami biznesowymi), w tym również wydatki na ewentualną konsumpcję w ramach tych spotkań, będą w pełni stanowiły koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 updop?

2014.11.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-307/14-3/KC
     ∟Czy koszty zakupu artykułów spożywczych stanowiących poczęstunek na naradach koordynacyjnych i spotkaniach z inwestorami organizowanych na realizowanych budowach (......) powinny zostać podzielone na koszty stanowiące koszt uzyskania przychodu (herbata, cukier, mleko, woda) oraz koszty, które stanowią koszt reprezentacji (kawa, sok do herbaty, drobne słodycze) i Spółka nie może ich zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2014.11.28 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-307/14-2/KC
     ∟Czy koszty zakupu artykułów spożywczych (kawy, herbaty, cukru, soków do herbaty, mleka oraz wody i drobnych słoi udostępnionych na spotkaniach służbowych w siedzibie firmy (...) Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

2014.10.17 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-257/14-2/IR
     ∟Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków na obiady dla klientów.

2014.03.05 - Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi - IPTPB3/423-489/13-2/IR
     ∟Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na biznesowe obiady z klientami.

2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR2/423-157/07/JB
     ∟Czy w świetle aktualnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego, a w szczególności art. 16 ust. 1 pkt 46 lit. a ustawy o pdop, Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów podatek naliczony od towarów lub usług nabytych lub importowanych dla celów reprezentacji.

2007.09.24 - Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1471/DPR1/423-120/07/MM
     ∟Czy wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z reklamą produktów leczniczych, spełniającą kryteria określone w rozdziale IV Prawa farmaceutycznego oraz Dyrektywie farmaceutycznej, jak też wydatki na tzw. reklamę korporacyjną, ponoszone przez Spółkę w związku z organizacją i przeprowadzaniem bezpłatnych badań lekarskich w trakcie organizowania tzw. „białych sobót” oraz innego rodzaju wydarzeń mających na celu reklamę marki, stanowią w całości koszty uzyskania przychodów Spółki na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o pdop jako koszty reklamy, oraz czy do w/w wydatków nie będzie miał zastosowania przepis art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o pdop, dotyczący stricte wydatków reprezentacyjnych,

2007.04.13 - Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu - 1473/859/KDO/423/6/07/EK
     ∟Spółka z o. o. wnosi o potwierdzenie, iż zgodnie z ustawą z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r., nr 54, póz. 654 z późn. zm.; dalej zwanej: UPDOP) w związku z realizacją kompleksowej usługi marketingowej wykonywanej przez Spółkę zgodnie z Umowami Świadczenia Usług (dalej: Umowy) zawartymi z następującymi Spółkami z Grupy YY:• A• B• C• D(zwanymi dalej: Spółkami Grupy YY) oraz ze stosowanym schematem wynagrodzenia opartym na metodzie koszt plus (poniesione koszty i wydatki powiększone o 5% marżę):1.Wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku ze świadczonymi usługami stanowią jej koszty uzyskania przychodu ze względu na bezpośredni i bezdyskusyjny związek z faktycznie uzyskiwanym przychod...

2006.10.18 - Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie - 1472/ROP1/423-274/28539/06/DP
     ∟Czy koszty organizacji akcji wsparcia sprzedaży będącej konkursem polegającym na współzawodnictwie w osiągnięciu przez sprzedawców klienta Spółki jak największej sprzedaży towarów zakupionych u organizatora konkursu są w całości kosztami uzyskania przychodu? Czy podatek należny VAT od przekazanej nagrody rzeczowej w ramach tego konkursu jest kosztem uzyskania przychodu?

2006.08.04 - Izba Skarbowa w Katowicach - PPB2/4407/I/0002/2006
     ∟Czy podatnik ma prawo do odliczenia podatku VAT od zakupionej usługi zakwalifikowanej do reklamy limitowanej w sytuacji, kiedy przekroczony jest limit 0,25% przychodówWnioskiem z dnia 7 września 2005r. (wpływ do Urzędu 30 listopada 2005r.) Spółka zwróciła się do

2003.10.24 - Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie - POIII/423/24/03
     ∟Czy wydatki poniesione przez wieloodziałową Spółkę na napoje, przekąski i ciepłe dania dla przedstawicieli poszczególnych oddziałów i kontrahentów można zaliczyć do kosztów reprezentacji i reklamy zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób prawnych oraz czy Spółka powinna odprowadzić podatek od towarów i usług?

1

Dołącz do zarejestrowanych użytkowników i korzystaj wygodnie z epodatnik.pl.   Rejestracja jest prosta, szybka i bezpłatna.

Reklama

Przejrzyj zasięgi serwisu epodatnik.pl od dnia jego uruchomienia. Zobacz profil przeciętnego użytkownika serwisu. Sprawdź szczegółowe dane naszej bazy mailingowej. Poznaj dostępne formy reklamy: display, mailing, artykuły sponsorowane, patronaty, reklama w aktywnych formularzach excel.

czytaj

O nas

epodatnik.pl to źródło aktualnej i rzetelnej informacji podatkowej. epodatnik.pl to jednak przede wszystkim źródło niezależne. Niezależne w poglądach od aparatu skarbowego, od wymiaru sprawiedliwości, od inwestorów kapitałowych, od prasowego mainstreamu.

czytaj

Regulamin

Publikacje mają charakter informacyjny. Wydawca dołoży starań, aby informacje prezentowane w serwisie były rzetelne i aktualne. Treści prezentowane w serwisie stanowią wyraz przekonań autorów publikacji, a nie źródło prawa czy urzędowo obowiązujących jego interpretacji.

czytaj